10 första som gillar skriver jag om på min blogg...

Nicolina Hopic: En skit söt tjej som är gryyym på att sjunga, saknar dig sjukt mkt tjejen! <3

Nicole Khadivi: En grymt söt tjej jag träffade för första gången i typ augusti, vi har blivit skitbra kompisar, grymt kul att snacka persiska med dig och jag älskar diig azizee delaaammmmmm <3

Igne Zebleckyte: Sööt tjej som är en gryyym fotbollsspelare och jättesnäll :) <3

Sabina Jansson: En tjej i min klass, känner inte så bra ;) :P

Jesper Englund: En kille i min klass, snäll och rolig, men kan vara gryyymt dryg ibland :P

Angelica Dahlin: Söt och snäll tjej som jag hade kontakt med ett kort tag typ 2005 :)

Christoffer Nilsson: Snäll och söt kille i min klass, som är skit rolig att snacka med :)

Cassandra von Rosen: Söt och snäll tjej som jag inte känner, men skulle va kul att lära känna bättre :)

Emilia Englund: Söt och snäll tjej som gick i mitt förra fotbollslag, grym på fotboll :)

Emelie Frisk: Snäll och söt tjej som jag träffade för sjukt länge sen, känner inte så bra, men skulle vilja lära känna bättre :)

Emelie

tack dsm :) men vi får faktiskt ta och träffas någon dag :) <3

Emelie

länkbyte? :) <3

Emelie

okeej bra :) fixar det nu då :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR