Taggad på livet

Allting börjar verkligen vända för mig nu, till något bra. Det är så otroligt skönt! Har mycket planer framöver, lyyyyckligast!
 
Maj: Nästa vecka går jag (eller alla) bara 3 dagar i skolan. Åker till New York den 21:a och blir borta i ca 1 vecka. Vi ska bo på två lyxhotell och ha det bäst! 
När jag kommer hem är det 4 dagar kvar till balen vilket innebär mycket fix med kläder, hår, smink, naglar osv. 
 
Juni: Det är nästan bara chilldagar i skolan eftersom att vi slutar nian i år.
Den 14:de är det skolavslutning. SOMMARLOV! Dagarna efter kommer jag att ha det bäst med familj och vänner så mycket som möjligt eftersom att jag den 19:de åker till Iran helt själv för första gången! Jag blir borta i ca 4 veckor vilket kommer bli både sjukt kul och samtidigt lite läskigt med tanke på att det är så långt bort och jag blir borta såpass länge. Men mest roligt! 
 
Juli: Jag kommer hem runt den 20-24:e någon gång. Umgås med kompisar, familjen, åker säkert till Dalarna osv. Har ett fortsatt bra sommarlov med andra ord. 
 
Augusti: Hela tjocka släkten samlas i Borås för bröllop. Efter bröllopet åker vi säkert till Göteborg och är där i några dagar, går till Liseberg osv.
Sedan börjar jag gymnasiet! Asläskigt men ändå askul! 
Den 31:a ska jag och Noorah (en kompis) gå på Selena Gomez konserten, asuuuuuum! 
 

Sedan kommer alltid förhoppningsvis att rulla på, men det var mina planer så långt i alla fall! Det var länge sen jag mådde såhär bra, ska verkligen ta vara på dethär nu!
 
PPEEPPPP PÅ LIVET




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR