Amanda Fondell ♥

hon är sååååååååå otroligt jävla bra så det finns inte!! sitter just nu och lyssnar på My Man som hon sjunger. 
Idag var det chiiillll i skolan, kommer vara det imorgon och på onsdag också. Det är ju så att vi har elevensval-dagar måndag och tisdag (varav måndag avklarad) så jag valde bild båda dagarna och gör en tavla av min mormor och morfar som jag ska ta med mig till min mormor när jag åker i mars :) men iaf, våran bildlärare är bäääst, vi börjar typ 09.00 och slutar runt 2- halv 3 kanske :) sen på onsdag så börjar vi 09.00 och har typ fika och man får sina betygskuvert i klassrummet, sen var det något uppträdande i aulan sen vid 14.00 ÄR DET JULLOV :D hur najs är inte de liksom? :)
men va:O är det bara jag som ser att första raden i dethär inlägget blev mkt större än resten av texten? :O wierd.. jaja men iaf, ska vara inne på facebook och skype ett litet tag sen typ ner och kolla på tv och till sist dejta kudden ;)


Tumblr_lwfi0vbszs1qiaqpmo1_500_large





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR