Dag 3: En viktig person i ditt liv.

asså detta är en vääääldigt svår fråga... finns så otroligt många människor som är viktiga för mig <3
men kan säga några som har börjat att betytt ( ? ) väldigt mycket för mig de senaste veckorna/månaderna.
Mina kusiner (eller egenligen mammas men de typ samma :p ) dom har en syster också, men hade ingen bild på henne, dom bor iaf i Iran och två av dom ( hon till höger och hon som inte är med på bild ) har jag bara träffat en gång, och den andra till vänster har jag träffat 2 gånger. okej, de låter sjuuukt lite och de är det också, men jag vet inte, älskar dom väldigt mycket, vi har chattat och pratat i telefon fleeeera gånger sen jag kom hem från Iran sommaren 2010, träffar som läänge när jag åker till Iran om 3 månader :) <3 <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR