i min garderob

hejhejj :) som ni såg i inläggen under så blev det en lyckad dag, men många fina julklappar :)
Imorgon vet jag inte om jag ska till Täby med Jessie, om inte annat så kommer det kanske lite kusiner osv hit imorgon.
Just nu sitter jag i min lilla garderob och är nattuggla för mig själv, okej, det låter jäkligt hemskt när jag säger min lilla garderob, faktiskt så är det ett rum som vi har gjort om till typ en klädkammare, så här sitter jag själv, medan alla andra sover... :p
Min lillkusin sov över här ikväll, huuuuuuuur gullig som helst, Nellie och han tillsammans, väärsta paret ju :)
Har inte planerat att sova på ett tag, är jag den enda? messar lite kanske, och typ kollar runt på facebook, en riktig nördkväll med andra ord ;)
vi hörs senare!
Jag och Josef tidigare ikväll :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR