kommer de att hålla? :P

Dag 1. Skriv om dig själv.
Dag 2. Något/någon som betyder mycket för dig.
Dag 3. Något/någon du saknar.
Dag 4. Något/någon som får mig att må bra!
Dag 5. Något du brukar säga och varför?
Dag 6. Vänner
Dag 7. Dagens outfit
Dag 8. En minst ett år gammal bild !
Dag 9. Din nuvarande profilbild på Facebook.
Dag 10. Något betydelsefullt

Jag heter Yasmin och är 14 år, fyller 15 den 9 februari :)
Min mamma heter Fakhrey (från Iran) och min pappa heter Johan. Jag har två syskon,Nora och Navid, dom båda är äldre än mig, och har flyttat hemifrån.
Jag går i 8B på Hammarbacksskolan norr om Stockholm, trivs faktiskt väldigt bra :)
På min fritid så är jag med kompisar, förut spelade jag fotboll, handboll och gick på dans med det har jag slutat med nu. Planerar att skaffa gymkort med en av mina bästa kompisar nästa år och börja gymma några gånger i veckan.
Jag är typ 1.73cm, har ganska långt hår och bruna ögon. Är vääldigt bra på att hitta fel hos människor, även mig själv, och det är verkligen inte en sida hos mig som jag är stolt över!
Har en liten hund också som heter Ruffe :)
Skulle jag beskriva mig själv med några ord skulle det nog vara; Snäll, glad, sprallig, positiv. MEN jag är ganska duktig på att vara raka motsatsen också, är ni snälla mot mig är jag snäll tillbaka, och vi alla är väl motsatsen till glad, sprallig och positiv ibland? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR