lite om dagen

hejjj :) Hur mår ni? själv mår jag helt okej, är sjuuukt trött ifrån lucian igår... pjuuuk va de va jobbigt :O
menmen life goes on! Slutade 13.00 idag chilleriiilll , skulle egentligen hem och fixa ihop men presentation om någonting (fråga mig inte vad, för det vet jag inte än..) den ska va 3min och som sagt så vet jag inte vad den ska handla om... troligen blir det väl någon kändis :) Justin Bieber kanske? :) men iaf så borde jag ha fattat att det inte skulle bli av eftersom att det mesta är roligare än skolarbete.. :P menmen.. tar nya tag imorgon på svenska lektionen och ser till att bli färdig till på fredag!
Vet ni en sak? jag har ju babblat om hur mycket musik betyder för mig? och dom flesta känner nog samma sak som mig? men iaf, dom senaste dagarna så har musik bara varit wäääk för mig, får upp alldeles för konstiga minnen och sånt skit, säger inte att de är värsta depp-minnerna, men iaf minnen jag helst inte vill tänka på. Så jag har faktiskt inte lyssnat på musik på typ 3 dagar... fram till idag då, sitter och lyssnar på "När jag går ner" riiktigt grym :) och nu tänker ni ; K? Men grejen är att innan så va musik lösningen till allt, det finns musik när man är ledsen, arg, glad osv. Var en så sjuuuk reaktion .. :o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR