lite snabbt om dagarna

tjatja bloggennn (?)
Igår fick jag och många andra i Sverige jullov, så gaaalet nice!! Gårdagen i skolan var faktiskt helt okej, började 09.00 med lite redovisningar som vi hade kvar sen till aulan , där vi kollade på en musikgrupp som gjorde en liten julavslutning, seeeeen samling i klassrummet seeen lunch, och sen gjode bl.a jag min redovisning om Foki, som gick gryyymt bra :) *stoooolt chey* efter det fikade vi och sen fick vi våra betyg i ett litet kuvert (hell no, det var typ mega stort för bara ett papper)
Mina betyg för den här terminen var helt okej, men jag vet att jag kan nå mycket högre i vissa ämnen, så det satsar jag på till nästa termin :) (y)
Iaf, sen kom jag hem och var men Amanda fram till typ 19.00 , vi snackade gaalet mycket om allt mellan himmel och jord, kollade på tv, käkade pizza och pratade i tlfn med lite människor :) när hon drog nördade jag framför datorn fram till typ 01.30.
Idag vaknade jag upp efter 10 timmars sömn ( ohyes, det behövdes! ) sen drog jag med mamma till Kista och köpte de sista julklapparna, nu är jag hemma och min gammelfarmor kom för någon timme sen, hon firar jul med oss vart annat år ;)
Btw så märkte jag nu att det här inlägget blev ganska långt ifrån kort... xd menmen.
Imorgon runt tolv tiden drar jag hem till farmor&farfar för att baka knäck och pynta granen (julstämninggggg)
det har vi gjort varje år sen jag typ visste vad jul var :P
När jag kommer hem på typ kvällen är det smoooooooock med folk här, jeeez, men de är myyys :) några kommer imorgon och på julafton blir vi sammanlagt 15pers :)
vi hörs ! :)
god jul btwwww :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR