men dra rubrik!

hejhejhej :) kom just hem från bästavän Engla, jag och Moa var där och firade hennes födelsedag eftersom att hon fyller år idag!! grattis världens bästa, jag älskar dig syster,bög, bästavän och allt däremellan <33333333333333(ingen misstolk nu ,,, )
Kom ju som sagt hem nyss och sitter invirad i en varm filt, fryser sååå mkt och de känns som om jag börjar bli förkyld..? usch, vill verkligen inte bli sjuk nu såhär till jullovet och allt va det är...! nej men hade tänkt att vara uppe så länge som möjligt ikväll och kanske installera Sims på min kära laptop... HAHA tönt som man är, men det är sjuuukt roligt ! :) om jag orkar vara uppe dvs.. är alltid jättetrött på fredagar... xd
menmen, vi hörs senare eller imorgon :)
Tumblr_lw9rnl7ppr1qiaqpmo1_500_large
HAHA bara jag som känner igen mig? :p

haha bilden! xD




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR