orkar inteeeee

Nu ska jag FML:a mig ganska mycket. Nej men seriöst. Min blogg, jag skriver vad jag vill okej? såhär känner jag just nu; HELVETES JÄVLA !"#¤%&!!"#¤&/&%¤#!"!"#¤%&        väldigt dålig beskrivning menmen...
Jag orkar inte!! Vet inte vart jag har någon längre, alla har någon som ringer 24/7 messar heeela tiden och bombar någons logg med en massa gulliga saker (och nej jag snackar inte om typ pojkvän/flickvän, om typ alla) vem fan har jag liksom? men jag vet varför, för att en gång i tiden var jag så helvetes jävla korkad och tog mina problem före alla andras, nu när jag väl har ändrat på mig och insett det verkliga, finns ingen kvar. Och jag förstår er. Mitt självförtroende är verkligen sämst, det beror iofs på saker innan som har varit, men vem fan bryr sig om att fråga hur jag mår? ingen.
tack för mig!

Tumblr_lntz4vmpbg1qdmf7ao1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR