rubriken försvann

Hejjj, sorry för sämst uppdatering igår! drog som sagt med Amanda ner till centrum och käkade pizza, fyfan, äckligt mätt efteråt alltså! Sen drog vi till Ica och köpte godis sen hem och satt vi datorn och snacka på skype med lite roligt folk, sen runt 22.00 kollade vi på film med resten av familjen, Crazy,Stupid Love blev det, riktigt bra, rekomenderas!!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och degat. Imorgon är det skola... ska försöka få tag på en tjej jag känner, hon ska färga och klippa mitt hår, hoppas hon har tid snart! ska antingen färga ljusbrunt eller mörkrött vad tycker ni?
juuste, sen var det en som undrade om jag kunde skriva min önskelista här på bloggen, och visst kan jag det! MDet är bara det att jag suger på att göra sånna där bilder, så jag tänker bara skriva upp vad jag önskar mig;
Önskelista:

Vit IPhone 4

Svarta converse med nitar

Rosa converse

Presentkort på Hollister, BikBok, Ginatricot, H&M, Monki, JC.

Justin Biebers bok, hans parfym, och typ allt som har med honom att göra

Så det var allt jag önskar mig! hoppas mest på att få IPhone 4, min mobil är knäpp och den är skit dålig, men vi får se vad det blir!
Nu ska jag vara inne lite på facebook, sen ska jag nog duscha.

http://3.bp.blogspot.com/-g4bmI5u9d3s/TmOB2dxScRI/AAAAAAAAAis/CDZmnHZHhdE/s1600/Ariana_Grande_Pics_4.jpg



Om du väljer mörkrött så tycker jag denna färg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR