rubriker suger..

hejhejjj och förlåt för en kass update!
Idag vaknade jag vid 11 och hoppade in i duschen, efter det att jag hade fixat mig åkte vi till farmor och farfar för en jul-lunch, och jag erkänner att jag är sjukt trött på julmat nu...
senare på kvällen kom min moster och lite kusiner hit, myys.
Imorgon åker jag in till täby med mamma och min pappas farmor för att köpa ett par jeans på JC och så får vi se om jag får med mig någon tröja från Hollister? :)
efter det åker nog jag och mamma till moster så kanske jag stannar där over natten, vi får se. 
nu ska jag hitta någon rolig människa på skype att snacka med, jag vet jag är feeeetttt forever alone..
vi höööööööörs :D
trött chey... inget smink och jävligt failat hår, men det får ni leva med ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR