så hade jag en blogg också

Nu var det ju så att jag "glömde" bloggen igen xd haha nejmen jag har gjort en massa andra saker, som nu t.ex är jag i Borlänge hos mina kusiner, kom igår och åker hem någon gång i slutet på nästa vecka. Mina kusiner (även kallade twinsen) kom till sthlm i onsdags då drog vi till Kista och shoppade loss, fick med mig; Jeans för 499kr på JC, Tröja för 199kr på Ginatricot och Linne för 60kr på Monki. Har faktiskt tagit med mig allt det hit, utifall vi skulle ut osv, men orkar dock inte gå och hämta dom nu, så ni får dom på bild imorgon eller något liknande.



Idag började dagen med att vi vaknade upp vid typ 12.00 och fixade oss , sen kom lite släkt till twinsen hit, för att fira deras pappa som fyllde år. Efter att dom hade åkt kollade vi lite på en gammal julkalender (hej töntar..) sen var det dags att åka mot Leksand för att kolla på Leksand-Södertälje Leksand vann ofc :) sen drog vi hem och nu nördar jag och Ayla vid varsinn dator och Melissa läser någon bok!
Imorgon (eller okej idag eftersom att klockan just nu är 00.30) så är det ju nyårsafton!! :D om mindre än ett dygn är vi i början på 2012, taggelitagg, hoppas på ett sjuuukt bra år :)imorgon, eller idag då, tänkte hinna en sväng till Kupolen (köpcenter) och köpa bl.a skidhjälm och täckbyxor för vi ska troligen åka slalom i Romme på onsdag :)
Vi får höras senare!!! :D
Tumblr_lwwd40ikmo1r4kn33o1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR