sammanfattning 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
- Lettland

.6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- ja

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
någon gång i Mars tror jag

8. Vad var din största framgång 2011?
jag har förändrats 

9. Största misstaget?
var lättlurad, vågade inte stå för det jag sa osv..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja.

11. Bästa köpet?
min dator!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
alla adele-låtarna, sexy and I know it, fest hos mange, osv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
väldigt mkt ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mer på andra och inte bara på mig själv

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
brytt mig mindre.

18. Hur tillbringar du julen?
hemma med lite släkt

19. Blev du kär i år?
nej. men nästan

20. Favoritprogram på TV?
O.C, Friends

21. Bästa boken du läste i år?
cirkeln

22. Största musikaliska upptäckten?
sjunger sämre nu än förut xd

23 . Något du önskade dig och inte fick när du fyllde år?
nej, tror inte det, eller jo iran-resan, fast nu ska vi ju dit iaf

25. Något du önskade dig men inte fick?
lugn och ro bland vissa människor.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var i skolan sen hem och firade med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
myyycket, kan inte ta det här.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
mer mode-inriktat, tänkte lite mer på vad jag hade på mig

29. Vad fick dig att må bra?
min släkt och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
justin bieber och zayn malik <3

32. De bästa nya människorna du träffade?
träffade så många, alla är underbara!
33. Har du legat på sjukhuset?
nej

34 .Hur ska du fira nyår?
med mina kusiner
35. har du varit lycklig detta året?
nej, både och men mest nej
36. det bästa med hela 2011?
mars <3

37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
absolut! iran resan gör mitt år, och det är ganska svårt att nå ett sämre år än detta.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR