The day before christmas

hejhejjj, imorgon är det julafton :O det konstiga är att jag inte är lika taggad på julafton i år som jag var förra året... menmen vi får hoppas på att jag blir det imorgon!
Idag vaknade jag vid 10 och hoppade in i duschen, sen drog jag hem till farmor&farfar och fixade deras gran och fick en tidig julklapp (någon slags tradition) det var... damdamdamdaaaaaam ett presentkort på Hollister för 1000kronor heeeeelt gaaalet nice!! om ni inte redan visste det så älskar jag butiken men har dock aldrig haft råd med att köpa kläder där, för det är så dyrt, men nu ska det shoppas :D

Iaf så fixade jag där och sen kom min pappa och hämtade mig, nu är jag hemma, sitter på badrumsgolvet (ja, det är folk överallt så detta var det ända lediga rummet där man kunde låsa.... xd) några pyntar julgranen där nere, men jag har ju redan gjort det en gång idag, och min systerdotter Nellie, är som alla andra 3-åringar vääldigt spänd på att pynta och ha sig, så hon får göra det, eftersom att hon tycker de är så kul :)
Lite tidigare idag gick jag hem till våran granne med julklappar till deras barn, hon va ensam hemma och bjöd in mig på fika, treeevligt :) hon är så snäll! :)
iaf, imorgon är det julafton people! ska bli mysigt att ha så mycket gäster här, jag älskar det :) bild på sakerna jag får kommer imorgon eller dagen efter, vi får se!
vi hörs senare eller imorgon om jag hinner :)
här ska det shoppaaassss :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR