väänta lite här nu...!

Måste bara säga a few things.
Har på senaste tiden verkligen märkt att folk har världigt konstiga bilder av olika kulturer och länder, okej redan nu känner jag på mig att detta inlägget kommer bli sjukt tråkigt, menmen, angående iran... dom flesta verkar tro att de är värsta fattiga landet och att det är skit fult och alla går runt i långa slöjor osv.. men NEJ! jag har varit där fleeera gånger och det är sååååååååå mycket finare och mysigare än Sverige ! tkr jag då! jag känner mig mycket mer hemma där än här, både hemma hos släktingar och utomhus, även fast man inte kan gå riktigt lika fritt där då :P
iaf kolla på denna video, så kan jag nästan lova er att ni får en annan bild av det hela! (om ni inte redan har sett)
såååå fint, om 3 månader är jag där <3
var bara det jag ville säga, grattis till den som brydde sig :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR