10 saker ni kanske inte visste om mig ( troligen inte )

1. Ibland blir jag skit sur, då vill jag bara slå till någon/något, därav hålet i väggen bakom min dörr  xD

2. Jag är ganska blyg inför nya människor, men slutar aldrig prata när jag är med dom jag känner :P

3. Jag drömmer nästan alltid mardrömmar :/

4. Jag tror på liv efter döden.

5. Jag hatar skitsnack ( liksom, vem gör inte det? )

6. Jag älskar att sjunga och kom med i Talang 2011 men bangade feg som man är xD

7. 98% av alla mina nära&kära (?) känner mig inte helt, jag visar helst inte mina svaga sidor...

8. Jag skulle ha hetat Albin om jag var en kille ( HAHAH asså förlåt alla ni som heter Albin men jag kan verkligen inte tänka mig själv som Albin ..... )

9. Jag är yngst av 3 barn i familjen -.-

10. Enligt mig kan man aldrig ge för mycket kärlek till någon, att säga "jag älskar dig" till någon ett antal gånger om dagen ( och mena det ) skadar aldrig, det gör bara livet lättare !! :)

Tumblr_lnhvptipi81qbpwzeo1_500_large





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR