blogg.se.....

Jag är lite småsur på blogg.se just nu faktiskt.. .:( det blir error när jag ska ladda upp bilder, så ni får nöja er med we<3it bilder tills det funkar igen. Iaf så har jag inte kommit längre än till gästrummet ( där datan finns ) min mage skriker efter mat så jag ska väl äta innan jag drar mig in i duschen :) Tycker ni att jag ska göra en videoblogg idag? i såfall om vad? Komentera gärna, skriv alltid vad ni tycker ( fast taskiga och onödiga komentarer kan ni behålla ) med tanke på frågestundsfiaskot igår så lär jag inte få några komentarer, menmen man måste ju försöka för att ens lyckas :)
Tumblr_lnd2al2rwk1qa8z4qo1_500_large
jaa ni... jag skulle inte ha något emot att fly från detta land med skitväder och bosätta mig i ett varmt och skönt land :) bara jag eller?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR