börjar nuuu

Dag 1- Vem är jag?
Dag 2- Vilka betyder mest i mitt liv?
Dag 3- 2 bilder som får mig att skratta
Dag 4- Familjen
Dag 5- Vad finns i min väska?
Dag 6- Första seriösa pojkvän
Dag 7- Någon jag saknar
Dag 8- Värsta som hänt mig
Dag 9- Favorit sångare/grupp
Dag 10- Något som får mig att gråta

Dag 1: Vem är jag?
Jag heter Yasmin och är 14 år. Född den 9 februari 1997 :) efter sommaren ska jag alltså börja i 8:an, på Hammarbacksskolan i Vallentuna, utanför Stockholm.
Jag har brunt långt hår, bruna ögon och är sisådär 172cm lång.
Jag är hälften iranie och hälften svensk, pratar flytande persiska och svenskaaaaaaaaaa.
hmm... va mer finns det att skriva om mig? fråga om ni undrar något :)



ganska ful på mig dådå xd hahaha

BTW så har min Ziperall ÄNTLIGEN kommit idag :D I love it, man vill verkligen ina ta av sig den !!!! rekomenderas starrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkktttt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR