chatten med bästusvänuusss (ja okej..)

somsagt så sitter jag nu vid facebook och chattar med Engla <3
våra konversationer blir alltid så jävla random.....


Jag: brb

Engla: BRB 027

Jag: i baaack

Engla: I´m back* I am back*  xD men hejsan :D <3

Jag: ameeeehhh mitt tangentbord fuckar :P

Engla: ojojoj :O

Jag: våldtar sig själv typ :o

Engla: :o dramatiskt...


så är random är vi på ett ungefär.... jag lovar att 99.9% av er inte fattade ett skit... okej, det gjorde inte jag heller....
tillbaka till vekligenheten.... kom ut från duschen för ett tag sen, snart ska jag fixa håret och gå ut mig min hund. VILL HA MIN ZIPERALL NU NUNU NU NU !!!!!!!!!!!! :)



sv: åååååh,taaack vad glad jag blir! :'D

tyvärr har jag inte gjort headern själv, har nämligen inte lärt mig mitt photoshop,hehe...

jag gör headers till andra, men bara enkla headers såsom collage!

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR