dag 4

Dag 1- Vem är jag?
Dag 2- Vilka betyder mest i mitt liv?
Dag 3- 2 bilder som får mig att skratta
Dag 4- Familjen
Dag 5- Vad finns i min väska?
Dag 6- Första seriösa pojkvän
Dag 7- Någon jag saknar
Dag 8- Värsta som hänt mig
Dag 9- Favorit sångare/grupp
Dag 10- Något som får mig att gråta

Min mamma heter Fakhrey ( jagvet svårt att uttala)  hon kommer från Iran och är 51 år, väärldens bästa mamma, men vi kommer inte alltid överens :P
Min pappa heter Johan och kommer från Dalarna för början :P han är 42 år och vi kommer verkligen inte överens, eller jo, ibland, men enligt mamma är vi som katt och råtta ( ni fattar? ) vi har våra braiga stunder, dvs utan bråk :P
Min storebror heter Navid och är 27 år, han har ju som ni kanske trodde (med tanke på åldern) redan flyttat hemifrån , han bor faktiskt granne med min storasyster i Aspudden. Han och jag retas lite med varann ibland, eller nej, rätt ofta, men bara på skoj :) Han är världens roligaste och bästa storebror asså :)
Min storasyster heter Nora och är 29 år, som sagt så bor hon i Aspudden. Hon har en 3-årig dotter vid namn Nellie :) hon och jag bråkar aldrig, vi har mysiga filmkvällar tillsammans och går på bio och allt sånt tjejigt :) vi älskar att kolla på Harry Potter, vi tycker helt enkelt att dom filmerna är bäst :) älskar henne sååååååå mycket !!!
Okej, måste ju ta med hunden oxå :P Han heter Ruffe, är 4 år och är en blandras mellan Shitzu, Lasapsu och Tibetansk spaniel :) såååååååå söt är han, och världens snällaste :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR