dag 5 & dag 6

Dag 1- Vem är jag?
Dag 2- Vilka betyder mest i mitt liv?
Dag 3- 2 bilder som får mig att skratta
Dag 4- Familjen
Dag 5- Vad finns i min väska?
Dag 6- Första seriösa pojkvän
Dag 7- Någon jag saknar
Dag 8- Värsta som hänt mig
Dag 9- Favorit sångare/grupp
Dag 10- Något som får mig att gråta

Dag 5;
Jaa... just för tillfället har jag inte en väska som jag har med mig överallt, det brukar mest va när skolan är, som jag använder väska för skolböcker och sånt :P annars kör jag fickor, dvs, jag har en massa grejjer i mina fickor.

Dag 6;
Min första seriösa pojkvän? ärligt, så har jag inte haft någon "seriös", har haft småbarns-kärlek och sånt, i typ dagis till 4:an xD but we´re trying to forget that :P vem vet? snart kanske jag får min första seriösa pojkvän? för övrigt är som flesta killarna jerks, om ni fattar vad jag menar :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR