igår-awesome dag :D

rubriken talar !!! fyfan va häftigt de va igår ! Jag va med mamma och mina syskon på ett bröllop, mammas bästa kompis har en dotter som gifte sig, omg de va på Grand Hotell och de va EXAKT som att man va i en amerikansk film , såå coolt, dom flög helikopter, de va hur mkt mat, dans, och godsaker som heeelst !!! herreguuuuuuuuud MINNE FÖR LIVET ! brudens klänning... herregud, de va en stor vit klänning med långt släp efter sig!!
Vi kom hem runt 02.30 inatt, eftersom de va ett persiskt bröllop så började de typ runt 16.00 och slutade lite när man ville ( i vårt fall 02.00 ) bilder kommer sen :)
iaf, back to reality, eller nej xD men i morgon kl 06.00 sätter vi oss i bilen och åker mot Halmstad :) i Örebro ( typ ) möter vi upp moster+tvilling kusiner som oxå ska med :) vi stannar där i 3 dagar, vi ska bada i Tylösand och göra mysiga grejer, sen på onsdag eftermiddag åker vi till Borås, till min och mammas släkt , vi sover där tills lördag och mellan där ska vi på torsdag till Liseberg, yihaaaa :D ser fram emot de skit mkt !! Har inte ens packat än :o MÅSTE GÖRAS ! Nu ska jag chilla lite vid datorn och sen måste jag packa, vi hörs senare :)
Tylösand - där vi ska bada typ varje dag :D
yeeiiiii




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR