Ingen dör oskuld, livet fuckar oss alla.

älska rubriken!
Sitter vid datan , precis som jag gjort hela dagen xD
btw så kom jag på ( eller nej mamma sa de ) att jag har namnsdag idag :o haha jojo, här heter man Yasmin Kristina... men de funkar :P pappa kom hem idag me en namnsdagspresent, en ben&Jerry´s och en trisslott :) tyvärr vann jag inget, MEN jag fick världens godaste glass xD
shit va jag babblar :o ska nog börja packa snart, haha det är mindre än 6 timmar kvar tills vi ska åka, jag är seg...
sitter iaf och lyssnar på musik, Stereo Love, med han Edward Maya, gammal men bra :)
egentligen tänkte jag gå ut, märkte nyss att de är sjukt bra väder ute :o xd
utanför mitt fönsteeerrrrrrrrr

jag har btw typ 30 läsare, INGEN KOMENTAR?! helluuuuuuu, komentera lite vad ni tycker om min blogg, vad som kan förbättras och så, så kollar jag eran :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR