nu jävlar ska det funka !!!

I´m back on track AGAIN för typ 100:de gången :o
nej men nu ska det fanimej funka, jag ska uppdatera minst en gång om dagen, taggaaaaaa, nejrå... men jag har så grymt tråkigt och är så grymt jävla sur -.- är det bara jag som tycker att vuxna styr FÖÖÖÖÖÖR mkt över våra liv? hmmm... nej, troligen inte... ;)
idag kom mitt efterlängtade paket från H&M, i den fanns: en jumpsuit, en rollingstones t-shirt, ett maglinne, och ett berlock-armband. jag är gryymt nöjd med allt, bilder kommer i morgon. Juste idag kom jag hem från Riga oxå, mamma fick en kryssning till Riga med hennes systrar och deras barn ( och jag xd ) i födelsedagspresent, vi stannade vid Riga igår och va där hela dagen, cool stad :) bilder kommer i morgon som sagt.
fortfarande... typ 100 år senare kan jag inte det där med hur man gör header eller design till bloggen, letar som en galning efter någon som kan !! komenteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa om ni kan :D |
                                                                                                                              |
                                                                                                                              |
                                                                                                                             V
HAHA xD jävligt misslyckad pil....

Tumblr_lkpaklunxg1qf9vxco1_1280_large


såååååå klockren text, oh my god, folk borde skriva sånt här oftare.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR