tråk

13 HAR DU:
Ett förhållande: inte just nuuuu
En bästa kill-vän: vetinte... alla är väl bra kompisar liksom.
En bästa tjej-vän: Amanda & Engla <3 bästa tjejerna ever <3
Dejtat en av dina bästa kompisar: nope
Blivit kär vid första ögonkastet: mjaa... det vet jag inte... xD
Fått ditt hjärta krossat: yes
Haft ett one night stand: nej , fan jag är 14 år :O
Skrikit åt en lärare: säkert..
Kysst någon och sedan ångrat dig: nä
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: tror inte det.
Några smycken som kostat över 1000 kr: a, isf från iran .. :P
Snusat: fyfan nej. så jävla äckligt
Druckit alkohol: jag har väl smakat av mina föräldrar?
11 DAGENS:
Klädsel: linne, shorts, kofta
Frisyr: plattat, utsläppt
Vill ha: en resa till iran, synd bara att ingen jävel kan fatta det
Drog: musik'. friends&family
Saknad:  S Å   G R Y M T  M Å N G A
Sjuka: ingen
Köp: inget.
Godis: kexchoklad :$
Attityd: sur, ledsen, besviken, liiite glad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: o herregud :o
9 FÖRSTA
Vän: Linnea, min granne ;)
Bil: inge körkort
Kärlek: haha daniel :P
Husdjur: Hund <3
Semester: Gran Canaria
Jobb: ?
Köpta: ?
Konsert: Lady Gaga <3 <3
Fylla: dricker inteeeee
10 SENASTE
Personen som skickade sms: mamma
Personen som du kramade: Min storebror <3
Personen som ringde dig: pappa tror ja
Personen som du ringde: Mahan ( min kusin )
Personen du sa ''jag älskar dig'' till: mina kusiner
Alkoholdrycken:  dricker fortfarande inte.
Bilfärd: idag
Filmen du såg: mean girls :P
Gången du grät: idag.
Måltiden: Middag idag
8 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm:yes, de verkar grymt häftigt :)
Våga hoppa bungyjump: tveksamt....
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: det beror på vad för slags tatueringar
Kalla dig själv lycklig: just nu ? hell no.
Kunna gråta över en kille: ja,
Kunna gråta över en tjej: jaa.
Ljuga för någon: om det verkligen behövs
Kunna springa 50mil: nej ?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR