vakennn

nu är jag vaken :) vi blev väckta av min systerdotter Nellie :) sååå söt, men iaf så ska vi snart gå ner och äta frukost, sen blir det packa och sen ska jag, min storasyster och mina tvillingkusiner åka och hämta upp min storebror och sen blir det Harry Potter Och Dödsrelikerna del 2 i Heron City  :)
omggg jag är såååååååå taggad inför filmen, jag har liksom växt upp med Harry Potter filmerna och nu är dom snart slut :o sorgligt men sant :/
vi hörs någon gång under dagen, om inte annat ikväll när vi är framme i Borlänge, av en slump så har vi tre kusiner likadana laptops xD så det blir väl att nörda framför dom ikväll, i morgon blir det leksands sommarland, jag ska inte bada :(
jag och Ayla just nu, morning-fejjsss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR