about today

Idag var jag typ död när jag vaknade xd haha låter cp men herregud, tror inte att jag varit så trött i hela mitt liv! Iaf så började dagen med mentorstid där vi fick veta att vi skulle sluta 14.10 istället för 15.40 för att slöjden var inställd, HAPPYFAAAACE, så vid 14.10 drog jag hem och åkte med mamma direkt hem till min moster, träffade mina kusiner oxå , naisnais :) Kom hem för lite mindre än 45 min sen, sitter vid datorn och planerar att inte göra annat än de denna måndagskväll... :) Imorgon börjar jag 08.50 så de sofftishhh, (ehmn jaha okej?) 
BTW så kommer svaren på frågestunden senare ikväll eller imorgon, har redan fått 3 personer som ställt en eller flera frågor vilket är sjukt bra med tanke på att jag inte fått några alls innan :P så tack så himla mycket ni som har ställt frågor!! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR