el test

VEM

Vem är i rummet med dig? mamma och hunden :p

Vem fick du senaste sms av? Engla <3

Vem tänker du på nu? tänker inte på någon speciell

Vem pratade du senast i telefon med? min moster :p

Vems hus var du senast i? mitt?

Vem önskar du var med dig nu? många människor :(

Vem är din favoritsläkting? haha oj, de blir många att välja på!! alla är underbara <3

VAR

Var är din mobiltelefon? den ligger på mig mage xd

Var handlar du mest? olika.. h&m, gina, newyorker, bikbok, monki m.m

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har min ziperall på mig.. så ifrån ziperall :p

Var åkte du senast bil? i förrgår hem från stan

VAD

Vad åt du senast? Bacon :p

Vad drack du senast? bubbelvatten

Vad är det för färg på dina byxor? fortfarande ziperall.. rosa :D

Vad är den närmaste saken som är blå? en knapp på laptopen :P

Vad har du på fötterna? ingenting

Vad är din favorit färg? rosaaaaaa

Vilken film såg du senast? Breaking Dawn <3

Vad hör du just nu? tv:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja :p

Hånglat på en bio? nej

Hånglat i skogen? nej :p

Sovit naken? Ja, säkert någon gång xd

Målat om ditt rum? aa

Dansat framför en spegel? vaaaarje dag xd haha

Fått hicka? om jag har!

Dumpat någon? typ

Stulit pengar från en kompis? nej!!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? aa, fast de va släktingar jag träffade för första gången xd

Varit i slagsmål? Yupp

Haft känslor för någon som inte känt desamma? yes

Hånglat med en främling?nej

Älskar eller saknar någon nu? JaAAAaaaAAAA :(






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR