fridaayyy

Svar; I helgen har jag inget speciellt planerat, mina föräldrar försöker få med mig in till stan imorgon, så vi får se hur jag gör;) annars ska jag bara ta det lungt! 
tack desamma :D

Idag kom jag hem från skolan vid typ 15.00 , vi började ju 09.00 nere vid centrumbion, vi såg "Tusen gånger starkare" och den har jag ju sett förut, men den är helt okej!
Dagen gick ganska snabbt och flummig var den ! xd När jag kom hem var jag så duktig så jag gick först ut med hunden sen dammade jag hela mitt rum och flyttade skrivbordet till en annan plats i rummer (eller nej pappa flyttade det, men xd) så nu är det såå mycket snyggare på mitt rum :)
Snart börjar ju Idol så det ska jag kolla på , men chips och cola!! :) Sen imorgon får vi se om jag hänger med mamma och pappa in till stan.
Just nu sitter jag och kollar på Uggs, dom har 50% rea :D
vi hörs senare, ciaooo :)
Tumblr_lugq9339dr1qipvdao1_500_large
äälska :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR