some people just need to be high fived in the face with a chair

ohyes, de är min känsla just nu. Människor kan vara så fantastiskt underbara samtidigt som dom är riktigt jävla vidriga ibland. De är nog inte bara jag som tycker så, troligen är hela världen med mig? : D
Men de är sant som dom säger, ingen dör oskuld, livet fuckar oss alla!
Känns som om alla babblar om de hela tiden men dessvärre är världen konstig, alldeles för konstig. Spyr snart på människor som går runt och tror att dom äger allt och alla, vafan spelar de för roll om man har en annourlunda klädstil till exempel? bara för att någon är på ett annat vis betyder de inte att han/hon är en hemsk människa? varför kan man inte bara inse fakta och börja umgås med alla, fula, snygga, fattiga, rika, tjocka, smala.
ja, det låter som om JAG klagar på alla, men jag snackar delvis om mig själv i de här, jag är ju som sagt också en människa och gör dessvärre som alla andra, men man kan ju alltid försöka att ändra på sig! För någon gång i livet kommer vi att träffa en person som aldrig kommer att acceptera oss för dom vi är, har man inte redan upplevt det så kommer man göra det förr eller senare. Kanske är de positivt ibland att träffa vidriga människor? De är ett jävligt bra exempel på hur man inte ska beté sig själv ju!


Tumblr_ljzxjqwcrn1qda4jmo1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR