the town

jappjapp, var i stan idag med mina padreeeees (föräldrar för er som inte fattade)
de va väl helt okej, vi gick runt på Odengatan sen käkade vi på ett ställe. sen vid typ 15.00 åkte vi tillbaka till Vallentuna och hem till farmor&farfar, som bjöd på mat (igen.!) guud, de känns som om de e de enda jag har gjort dom senaste dagarna :p iaf juuste innan vi åkte hem så stannade vi på Willy's i arninge och jag fick med mig ett par kängor/skor? hem :) heelt sjukt att dom säljer snygga skor där :p men iaf, dom kostade 150:- från att förut ha kostat 499:- så de va ju bra!
Just nu sitter jag hemma i mitt rum med min OnePiece, gryyyyyyyymt varm och skön i dessa årstider.. :)
om någon timme när jag inte är lika mätt längre ska jag ner och hämta cola och godis , guud, jag har inte ätit godis på flera månader! :o
vi hörs senare:)
oj jävlar va stor bild de blev,,, men jaja, haha hittade denna bild hos farmor&farfar idag, haha året va 1999 :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR