dåligt

hejhej, otroligt dålig uppdatering på sistonde! Det har hänt grymt konstiga saker, så jag orkade inte blogga. Men jag kan berätta lite om dagarna som varit.
Fredag: klassen åkte in till stan på teater sen käkade jag, Karro, Frida och Engla på donken sen vidare med klassen till Historiska Museet och sen drog jag från karlaplan till kista och mötte upp mamma, moster och min kusin. Med mig hem fick jag en grå munktröja från BikBok, svarta tummvantar från BikBok, svarta leggings/strumpbyxor från BikBok och en presentkort till min kompis som fyllde år i veckan. På kvällen sov jag över hos moster.

Lördag: Vaknade upp hos moster och tog bussen hem vid 13.20, kom hem träffade storebror som va hemma hos oss, fixade mig och sen drog jag och bowlade med några kompisar, sen vidare hem till en av dom och åt mat och flummade :P kom hem sen satt vid datan och somnade kring 00.40 :)

Söndag(idag): Vaknade vid 10.00 åt frukost och nu sitter jag här fixar virus grej på datorn, ska snart fixa mig och kanske åka in till stan med mina föräldrar och bara gå runt, behöver frisk luft! sen måste jag hem och plugga ... -.-

Måste göra mig i ordning nu, men vi hörs kanske senare om jag är på humör!
816807_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR