det händer mycket

japp rubriken talar, det händer mycket just nu. Inget som jag vill gå ut med på bloggen, ni som har mig på facebook kan ju fråga där så får vi se om jag svarar. Har inte haft ork till att blogga pga det.
Men idag såg jag att jag hade fått 3 nya frågor på blogresponse, och då blev jag lite taggelitagg på att blogga :) så nu ska jag försöka se till att uppdateringen håller i sig :)
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit i skolan, sen kom syster+bror+systerdotter hit och jag fick lite braiga saker av min syster som hon hade köpt på Victorias Secret i Las Vegas eftersom hon kom hem idag från USA :)
Body cream med doft av red plum & freesia




Världens godaste parfym sexy little things Noir




Läppglans med smak av melonrageous




Handsprit med doft av apelsin & plommon

Engla<3

inga converse? skadjeglädje :D<33




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR