död ko...

... japp just precis så känner jag mig just nu :( nej men febern är borta och nu är jag bara grymt förkyld :P det går mot rätt håll iaf! :)
Vaknade vid typ 11.00 sen har jag ätit frukost och så. Min moster i Dalarna ringde imorse och frågade om jag ville komma till dom imorgon och sen typ åka hem på onsdag/torsdag, jag ska tänka över det lite så kanske bär det av till Borlänge imorgon? :) vi får se.
Vad ska ni göra idag?
Själv ska man bara vara hemma och se till att bli riktigt frisk :) pappa jobbar idag och mamma ska senare ikväll hem till hennes bästa kompis som fyller år, så det blir chill är hemma hela kvällen, typ kolla på film och dega. :)
Individuality,quote,quotes-1d2e743d59c985a4b20d4c6420b7dc66_h_large

Nicole

Sv: ååh va gulligt. Blir skitglad!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR