dom 10 första som gillar skriver jag om...

... :)
Amanda Jonsson: du är världens bästa kompis&syster! älskar dig, du är så underbar !! <3
Laura Franzi: jättesöt tjej , som är grym på fotboll :)
Emelie Frisk: skitsöt&snäll tjej, som jag vill lära känna bättre :)
Christoffer Nilsson: grymt snäll , skitbra på fotboll :)
Cassandra von Rosen: jättesöt och säkert snäll :) känner inte !

Felicia Falk: grym på hanboll, jättesöt :)
Nicolina Hopic: gryym sångerska, söt&snäll , jag saknar dig ! <3
Igne Zebleckyte: jättesnäll och söt, grym på fotboll :)
Gabriella Snellman: skitsöt tjej, grym på basket, :) men vi va mkt bättre kompisar förut :/
Linda Söderberg: gryym sångerska, skitsnäll&söt, skulle vilja lära känna dig bättre :)

japp, de va dom 10 snyggaste som gillade :)
Nu har jag kollat klart på Bridesmaids, gryyym film, rekomenderas :)

Linda

vad snäll du är! dessammaa! :D :D <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR