men hallååå

no update, föööör trött för att orka, men nu bloggar jag!!
vad gör man när man ska duscha på kvällen och inser att shampoot är slut?! jo, först blir man dampsur och planerar att skita i skolan den följade dagen, sen kommer man på att det var någon underbar människa som uppfann mössan! jag ska bo i min rosa lilla mössa idag, annars dör jag. Iofs så kommer vi ha en lärarstudent grej på våran idrottslektion, i'm sorry but I don't like yooooooooooooooouuuuu -___-

jaja, imorgon är det fredag, omfg idag kommer min kusin till sthlm, wiiieee nej men jag saknar henne, hoppas att jag hinner träffa henne :)
måste gå och fixa mig nu typ, har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig, det blir nog en "dåligkläddag" idag för mig... men whatever jag hostar ändå som en jag vet inte vad, så orka bry sgi liksom... men vi hörs när jag är hemma eller när jag helt enkelt har tid för att blogga :)
Tumblr_l8lgvo3puu1qcigw1o1_500_large

Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-torsdag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR