ny vecka, ny dag, nya tag

chaaa bloggeeenn, fast nej. Men god morgon i alla fall, idag är de ju måndag (som jag tror att alla redan vet) Jag är som vanligt inte alls taggad på skolan idag, vädret hjälper ju väldigt mycket... funderar på att be mamma att köra mig till skolan :)
Slutar 15.40 idag, idiot som kom på den tiden på en måndag.. menmen, sen blir det hem, plugga musikhistoria och fysik, fysikprovet är faktiskt imorgon :O  hoppas på att inte ha så mycket plugg i veckan nu, det har varit väldigt mycket på sistonde.
Juste har ni hört om filmregissören som tros har omkommit under en filminspelning ? fyfan vad hemskt.. :(

Igår så tog jag av lösnaglarna i alla fall xD tänker vänta tills att min syster kommer och gör "riktiga" åt mig :)
Så istället för att gå runt med vanliga tråkiga naglar målade jag dom lite, kanske inte världens snyggaste, men det funkar :)
tröttt chey............................
HA EN BRA DAG ! :)

Ida

Skriv minst 1 utmaning som du tkr jag ska göra! Ju fler, desto bättre!

http://idahtt.blogg.se/2011/october/skriv-minst-1-utmaning.html




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR