skvaller?

läste lite om Justin Bieber på internet ovanligt fast nej. :D Justin Bieber ska tydligen ha en konsert i Peru snart, och några haters har tydligen köpt biljetter till konserten bara för att döda honom :O det låter ganska konstigt liksom... men världens är skit konstig, vad som helst kan ju hända.. men då är min nästa fråga; varför döda en kille som lever sin dröm, och har det hur bra som helst? okej att man inte gillar hans utseende , hans musik och röst, men so what? det finns väldigt många i världen som faktiskt tycker om honom, man kan fan inte döda någon för att man inte tycker om den personens musik? :S någon som håller med?



film saken funkade inte -___- så nu ska jag kolla på DENNA sida, jag har länkat den förut, och där kan man se de nyaste filmerna online, helt gratis utan att behöva skaffa ett konto eller något :)
jag tror att det blir denna:



jag har inte sett den på bio, och den finns säkert inte kvar där nu , så den blir det :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR