tråååååååk

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter? Yasmin
Smeknamn: Yassi/Yasse
Beroende av: Musiiiiiiik
Vad behöver du mest just nu: vatten .. xd
Vad tror folk om dig? Snäll? ingen aning xd
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår 
Hur imponerar man på dig?
Om man är sig själv :)
Brukar du skratta för dig själv? har hänt väldigt ofta på sistonde xd
Var bor du? Vallentuna
Trivs du där: ja, fast ska inte bo här i hela livet, HELL NO!
Vad har du för mobil:
Htc Desire
Nästa mål i ditt liv:
Åka till Iran i Mars <3
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
hejdå
Antal timmar sömn inatt: 9h :)
Sov du ensam: Ja eller nej min hund tog upp halva platsen i sängen ... 
Brukar du komma i tid: aa
När mår du bra:
när jag är med folk jag tycker om
När blev du fotad senast:
idag :P
Hur känner du dig nu:
trött och i duschbehov :P
Vanligaste färg på dina kläder:
svart/vit/grå
Vad saknar du: Iran! <3
Favorit dryck på morgonen: Mjölk/oboy/juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
vardagar 23.00 typ helger lite när jag vill
Är du blyg? ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: venne
Vad är det värsta du vet? äckliga dryga människor som tror dom är ngt dom inte är
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 40 spänn? xd
Vad längtar du till? Iraaaaaaaaaaaan :) <3
Vad är det finaste du fått?
min hund <3
Om fem månader:
är jag i iraaaaaaan :)
Om ett år? går jag i 9:an
Du samlar på: inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: en av mina kusiner
Har du strumpor på dig nu: nepp
Är det okej att gråta: ja!
När grät du senast: idag (jääävligt sorglig film xd)
Bär du glasögon eller linser:
nej
Vill du gifta dig: aa
Ha barn? aa
Är du bra på att laga mat: sådär
Är du flygrädd: Nej,  looove it :)
Tror du på ett liv efter döden: ja
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes. 
Vilken ögonfärg har du:
ljusbrun
Röker du: Nej!
Vad är det viktigaste i livet? att må bra och vara med dom man älskar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR