what a wonderful day

tjoo :D
vaknade runt 09.00 (gryym tidigt om ni frågar mig) sen gick jag upp och fixade mig och vid 10.00 åkte jag och farmor in till Hedemora och shoppade lite :) Jag fick en så kallad "pippi-tröja" :)  bild kommer senare!
snart kommer mina twins hit :D (tvillingkusiner på mammas sida xd) dom ska sova här tills imorgon, och vi ska myyyyyyyyyyyyyyysa :D ikväll ska vi grilla kött och sånt, sen marshmellows :D
medan vi väntar på att twinsen och moster ska komma så ska vi ner till lillstugan och fika :) myyyys, så himla skönt att komma bort från allt över en helg, BEHÖVS VERKLIGEN!
vi hörs seeeeeeeeenare :)
såhär ser det ut här på landet :) skit mysigt :) vi har stugan uppe på ett berg

Anonym

hej, allt bra? =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR