5 saker.

Jag hatar att jag har långa ben, det är såå fult i typ leggings och så :/

Jag skulle sååå gärna vilja ha blåa eller gröna ögon

För mig spelar det ingen roll om en person har "hög status" eller inte, tycker jag att personen är snäll och så, så skiter jag i allt de andra

Jag tycker de är gryyymt fel att ta en kille före vänskap (ja, faktiskt) killar kommer och går, och man kan inte hålla på att bryta vänskap och skaffa nya vänner hela tiden...? (hellre skaffa nya vänner och behålla dom gamla än att dumpa dom gamla)

Jag är nog som dom flesta jäävligt trött på människor som tror att dom äger allt, patetiska människor som försöker härma andra i personlighet och allt, va er själva, för alla andra är redan upptagna..........







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR