allt jag gör, gör jag för det här


mitt paradis ! det finns inget bättre, min släkt, landet, jag älskar det. alla frågar hur jag kan tycka det? jag har varit där en massa gånger i flera månader, jag älskar det, går inte att förklara, där kan jag andras utan att det gör ont, där kan jag skratta och le från hjärtat, där kan jag gråta, men inte ensam.
allt jag gör, mina prov i skolan, steget ut från dörren på mornarna, är för att jag en gång väldigt snart ska kunna åka dit. Det här får mig att gå upp på mornarna, såklart har jag underbara människor omkring mig här i Sverige också, men detta är en mkt stor del i mitt liv. Utan det här är jag inte hel.
Ni som aldrig varit där ska inte sitta och snacka skit om hur det är där, ni har ingenaning! det finns människor som har varit där men som inte tycker om det, men so what? det är MIN åsikt som räknas, och enligt mig finns det inget som gör mig gladare. framför allt min släkt, ni gör det bäst! ni är dom underbaraste människorna i hela universum, så vackra och godhjärtade allihop!

Om någon timme kommer det kanske upp en film, som jag gjorde förra sommaren 2010 om min sommar där i Iran, kolla på den så förstår ni säkert :) (om inte så bajsa på er, haah nejdå men de är så jag tkr iaf:P)
Vi hörs då !! :)
Behtarin adamaye donya hastin ! asheghetonam ! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR