duktig flicka

tjaaa :)
idag har jag spenderat förmiddagen åt att plugga, otroligt duktigt av mig !!:D brukar suga på att plugga, typ plugga 3 dagar innan ett prov men nejnej, nu är de 8:an som gäller, och jag ska SATSA!! :)
fast nu och imorgon ska jag INTE PLUGGA, det är trots allt helg ;) Ska plugga stenhårt och få skitbra provresultat och gå på alla lektionerna och allt, för jag måste få ledigt till en grej om några månader, om jag lyckas övertala mamma dvs, avslöjar va de är när det är bestämt. .. ;)

De va föresten någon som undrade lite om vad jag lyssnar på för musik, och om jag lyssnar på persisk musik, svar ja de gör jag :) de får låta huuuuuuur töntigt som helst men jag känner mig otroligt trygg när jag hör persisk/arabisk musik OCH muslimernas böne-rop (ingenaning om hur man skulle översätta de på svenska så de får bli dedär xd) ni som lyssnar på de jag tänker lägga upp nu , troligtvis svenskar eller ngt, kommer säkert tycka de är skiiiiiiiiiiit fult och allt, typ garva sönder xd för de va precis de jag gjorde när jag va typ 4 och hörde de för första gången :P
Men det här är det jag mer eller mindre lever för, musik och alla underbara människor som finns runt omkring mig som jag tänker på när jag lyssnar på musik :)
p.s innan ni tycker de är skit töntigt och så, så ska ni veta att jag tänker mkt på min morfar när jag hör dethär, jag vet inte varför men det kan vara för att jag har starka minnen från hans 1års ceremoni i Iran förra året när jag var där, det var ungefär en sånhär bön då och alla släktingar satt i moskén och typ grät :o sen är det oxå att jag älskar iran i sig, älskar lukten, gatorna, mina släktingar, ALLT! de kan bero på att allt är så himla olikt sig mot va de är här i sverige, men det är mitt andra hem. :)

sen lite annan persisk musik jag lyssnar på ....
och "vanlig" musik :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR