dunderförkyld

sorry för sämst uppdatering, har haft sjukt mkt plugg i veckan (och veckan är inte ens slut än...) och sen så är jag dunderförkyld, va lite bättre i halsen och näsan imorse när jag vaknade, men nu har jag så fruktansvärt ont i halsen, öronen och näsan... får se om det bli skola imorgon, hoppas de iaf!
Vi har iaf ett viktigt prov i SO på fredag, sen nästa vecka är det Matteprov, och jag som suger på matte... plus att vi har världens mest irriterande lärarpraktikant (?) på mattelektionerna... tack för att du hittar på en massa tråkiga matteövningat istället för att vi kan räkna vidare i boken så att man iaf kan få G i matte... fast nej nu mera heter det ju E.
Imorgon får vi som sagt se om det blir skola eller inte, om inte annat så tillbringar jag dagen hemma till att vila ut och bli frisk och plugga som in i h e l v e t e.
Nu ska jag väl chatta lite till, föna håret och sedan dejta kudden..... SJUUUUKT TRÖTT :o

btw, bild nr 3

en bild på någon i din familj



Min underbara storasyster! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR