havrepuffar..

..äter jag just nu, fyfan va trött jag är på de :o -.- smakar ingenting och tar typ 100 år att äta :(
sitter nu och chattar med min fina vän Nicole :) ska väl fixa mig snart och börja dra mig mot skolan, och tanken av att jag inte kommer kunna lyssna på musik på vägen till skola gör ooooooonttttttt :( haha nejdå, men jag kan inte leva utan musik :S
Idag slutar jag typ 14.00 sköööönt, sen hem, plugga spanska, svenska och matte. sen måste jag packa för imorgon åker jag och pappa till dalarna direkt efter skolan :) pappa ska på någon grej med hans gamla kompisar och jag ska vara på landet med farmor&farfar sen på lördagen så kommer mina kusiner Ayla och Melissa dit, jag ska låna pappa systemkamera så det kanske blir några bilder, för jag tar ju självklart med mig datorn :)
Tumblr_ls9oejprhh1r0zqtpo1_1280_large
Tumblr_lqvevwz3dq1qbcbcqo1_500_large




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR