hej trött människa

är as trött, okej inte såååååå trött men trött.
Engla är troligen påväg in på planet typ snart :$ HA DET BÄST !!! <3
snart är de min tur :) ( inte sååå snart men snart. )
Iaf så börjar jag 08.00 idag och hade tänkt att gå själv till skolan och bara lyssna på musik, jag är döförkyld okej inte så förkyld men förkyld. och sen så är jag bajstrött som sagt.
Idag ska jag också inviga min svarta fejk-uggs, dvs dom jag köpte för 99kr på Willys förra året xd jag har trampat ner sulan så det ser jätte dumt ut, men de är dom skönaste skorna jag har (förutom mina äkta uggs, som man inte kan ha nu utifall det ska börja regna) Har två stora blåsor på hälen för att jag har använt mina converse för mkt xd
Ska börja gör mig i ordning nu, tror jag slutar runt 14.00, vi höööörs.
gryymt billiga, sämst kvalité (eller nej dom höll hela vintern och nu) men väääääärldens skönaste :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR