jag vill sooova

godmoorgooooooon
jag skulle göra nästan precis allt för att gå raka vägen upp tillbaka till min säng och fortsätta att sova... -.-' klart, jag  är taggad på att dra till skolan och träffa alla kompisarna, men vem fan kom på att man måste gå upp så tidigt?
iaf så sitter jag i köket och äter frukost, eller försöker iaf, jag hatar frukost så tidigt på morgonen xd
08.10 ska jag möta Engla vid korset slutar 15.40 idag, den sög ju, men jaja nu ska vi inte klaga.
eftersom det kommet ta 100 år att ladda upp bilder till bloggen just NU. så får ni dagens outfit utan bild xd
Vita converse - ingenaning
Jeans - VeroModa
Svart linne - H&M
Svart kofta - Kappahl
Beige/brun tubhalsduk - Ginatricot

Tumblr_ls30zafca11r24h1ro1_500_large
ääälska hårfärgen !!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR