kom hem älskliiiiiing

rubriken är då tilldelad min kära mobiiiiiiiiil :(( <3 den är på lagning just nu, var tvungen att lämna in den idag för den har blivit helt knäpp :o a men hoppas iaf att det går snabbt, får ha en LG mobil med knappar tills dess och eftersom att jag inte är van vid knappar längre ( xd ) så känns det allmänt konstigt...... :o
Idag iaf så slutade jag 14.40 och drog hem, gick ut med hunden och sen när pappa kom hem åt vi middag (våffloooooooooor<3) seeeeeeen åkte vi till Upplands Väsby Centrum och lämnade in min mobil som sagt och sen köpte jag en mascara på H&M.
sen åkte vi till moster och va där tills typ nu, kom hem för inte så länge sen.
Ska läsa lite innan jag går och lägger mig ( oooooj :o ) sen börjar jag 08.00 imorgon , så vi får se om jag hinner blogga då :)
men hörni det skulle verkligen va skitkul om ni typ sa vad ni vill att jag ska blogga om, om ni vill att jag ska ha typ tävlingar lr ngt, för jag har ju 30-35 läsare per dag liksom :o


update: bilderna laggaaarrr :( men ni får bilder imorgon istället :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR