men usch

jag är sååå jäääkla trött på att gå upp tidigt på morgonen... iofs så går min kära men väldigt udda vän Engla upp kl 05.45 typ, men aja, jag är iaf dööö trött :( har jätte ont i magen oxå -.- aja, idag börjar jag iaf 08.00, börjar typ med matte. juuustfaaaan vi har ju idrott idag oxå, ååh måste fixa kläder...
igår slutade jag vid 14.40 sen drog jag hem, ut med hunden, pluggade lite, sen körde pappa mig till farmor&farfar i Kragsta, jag åt där och vid 19.00 tog jag tåget till Ormsta och träffade Madde, Eme, Karro, Amine och Erik vid ormstaskolan, lite senare kom några andra från min klass och deras kompisar. Vid 21.00 gick jag hem, fatta va läskigt de va att gå från ormsta och hem i mörker :((( tvingade min kusin att prata med mig hela vägen hem xd
idag vet jag faktiskt inte när jag slutar, ska iaf hem göra matteläxan och sen får vi se vad som händer :P

jag är så jäääääääääääääävla dissad just nu :((((
Your image is loading...

Engla

Haha, jag känner mig också dissad D;



btw, jag går upp 05:40 :3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR